מאמר: תוכנית הכשרה לפרחי הוראה ומורים למתמטיקה

מאמר: תוכנית הכשרה לפרחי הוראה ומורים למתמטיקה

המאמר מציג מחקר אשר בוחן תוכנית הכשרה לפרחי הוראה ומורים למתמטיקה הכוללת מגוון סוגי ידע תוכן, פדגוגי וטכנולוגי (TPACK), אשר מאפשרת למשתתפים להתנסות בלמידה מבוססת חקר בסביבה גיאומטריה דינמית.

במחקר בחנו את ההשפעה של ההתנסות בתוכנית על תפיסות המשתתפים כלפי שילוב טכנולוגיה בהוראה, ואת רמות הידע השונות שלהם הבאות לידי ביטוי בעיצוב פעילויות מבוססות חקר בסביבה גיאומטרית דינמית.

התוצאות מראות שינוי מובהק חיובי בתפיסות המשתתפים כלפי מרכיב הידע הטכנולוגי ושילובו עם מרכיבי ידע תוכן וידע פדגוגי. כמו כן, הפעילויות שעוצבו ע"י המשתתפים היו ממוקדות תוכן, יותר מאשר חקר, ולא נצפו הבדלים בין פרחי ההוראה למורים ביכולת שלהם לעצב סוג זה של פעילויות.

מתעניינים? למאמר המלא