נתונים ביוגרפיים
ליורם ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתעשייה כמהנדס תהליך בייצור מעגלים מודפסים וכן בניהול והובלת שיפורים בתהליכים עסקיים בתחומים עסקיים שונים כגון מכירות, ייצור ושרשרת אספקה. בשנת 2020 סיים יורם את תכנית "מבטים" בטכניון בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה ומחזיק בתעודת הוראה בכימיה. ליורם תואר ראשון בהנדסה כימית מהטכניון (1985) ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת סן פרנסיסקו (1998)
פירסומים
- Avargil, S., Huttner-Shwartz, G., Zemel, Y. (2021). Educational escape room: identify Dalton’s symbols and open the door. Journal of Chemical Education, 98(7), 2313-2322.
- Zemel, Y., Huttner-Shwartz, G., Avargil, S. (2021). Pre-service teachers’ implementation of rubrics for formative assessment in the inquiry-based chemistry laboratory. Chemistry Education Research and Practice, 22, 1074-1092.
- Zemel, Y., Huttner-Shwartz, G., Avargil, S. (April, 2021). Challenges in assessing chemistry lab reports among pre-service teachers. Paper accepted presented virtually at the 95th NARST international conference.